پایگاه اطلاع رسانی بسیج شهداء کلاکسر

حوزه کربلا 08 سپاه ناحیه مقاومت شهرستان آمل

پایگاه اطلاع رسانی بسیج شهداء کلاکسر

حوزه کربلا 08 سپاه ناحیه مقاومت شهرستان آمل

بسیج سیاسی است ، اما سیاست‌زده نیست ، سیاسی کار نیست ، جناحی نیست ؛ بسیج مجاهد است ، اما بی انضباط نیست ، افراطی نیست ؛ بسیج عمیقاً متدین و متعبد است ، اما متحجر نیست ، خرافی نیست ؛ بسیج بابصیرت است ، اما ازخود راضی نیست ؛ بسیج اهل جذب است - گفته‌ایم جذب حداکثری - اما اهل تسامح در اصول نیست ؛ بسیج غیور است ، پاسدار خطوط فاصل است ؛ بسیج طرفدار علم است ، اما علم‌ زده نیست ؛ بسیج متخلق به اخلاق اسلامی است ، اما ریاکار نیست ؛ بسیج در کار آباد کردن دنیاست ، اما خود اهل دنیا نیست.

تجلیل از یادگار حماسه ششم بهمن سال 60 آمل

سه شنبه, ۶ بهمن ۱۳۹۴، ۰۸:۴۴ ب.ظ

همزمان با گرامیداشت سالروز حماسه اسلامی ششم بهمن سال 60 آمل و با حضور جمعی از مسئولین شهرستان آمل ، فرمانده پایگاه بسیج شهداء کلاکسر ، اعضای شورای اسلامی و دهیار کلاکسر و معتمدین و بسیجیان منطقه کلاکسر از یادگار حماسه ششم بهمن سال 60 آمل در روستای کلاکسر تجلیل بعمل آمد .




در ابتدا این جلسه با قرائت قرآن توسط فرمانده پایگاه بسیج شهداء کلاکسر آقای ابراهیمی به صورت رسمی آغاز گردید ، سپس آقای خانی رییس شورای اسلامی روستای کلاکسر با گرامیداشت حماسه اسلامی ششم بهمن سال 60 گفت: ششم بهمن رخدادی عظیم است که بعد از پیروزی انقلاب و در بحبوحه جنگ توسط عده ای از اتحادیه کمونیستها بوجود آمد و مردم آمل با رشادت های فراوان و تقدیم 40 شهید و جانباز توانستند در ظرف کمتر از چند ساعت امنیت را به شهر بازگردانند.




  وی افزود: امروز در منزل یکی از جانبازان آن حماسه بزرگ جانباز سرافراز و استاد دانشگاه حاج ماشاءالله خانی هستیم و آمدیم که بار دیگر با آرمان های شهیدان و جانبازان عزیز پیمان ببندیم که رهرو راه شهیدان و پشت سر رهبری نظام هستیم.

در ادامه حاج ماشاءالله خانی استاد دانشگاه و جانباز حماسه ششم بهمن آمل با اشاره به اینکه اگر قدمهایی برداشته شد به برکت امام عزیز و اسلام شریف صورت گرفته است گفت: معتقدیم که همه باید به قرآن عمل کنیم و مسئولین به عنوان تجسم عینی عمل به قرآن هستند.



 وی اشاره کرد: همه ما موظف هستیم نسبت به عهدی که بستیم وفادار و پایبند باشیم همانند مردمی که در روز ششم بهمن به عهد خود وفا کردند و برای دفاع از شهرشان 40 شهید را تقدیم انقلاب کردند.

جانباز حماسه ششم بهمن آمل ادامه داد: کسانی که مسئولیتی قبول کردند به عهدی که با مردم بستند عمل کنند و امروز جوانان عزیزی که مسئولیت شورای اسلامی روستا را برعهده گرفتند باید اعتقاد به خدمت داشته باشند.


 خانی تاکید کرد: جوانان ما به اسلام و انقلاب وفادار بوده که در واقعه ششم بهمن اکثریت شهدا جوانان هستند که برای نجات دین، اسلام و کشورشان جان عزیز خود را برکف اخلاص نهادند و به درجه رفیع شهادت رسیدند .

 در پایان به 4 نفر از جانبازان روستای کلاکسر هدایایی برسم یادبود اهدا شد.  

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۰۶
پایگاه بسیج شهداء کلاکسر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی